- Najnowsze zmiany w prawie zamówień publicznych
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Przepisy ustawy o kosztach komorniczych dla księgowości sądowej
- Sygnalista w sektorze publicznym – obowiązki organizacji publicznej w świetle dyrektywy UE
- Tryb i zakres czynności prowadzonych przez rzecznika dyscyplinarnego oraz sąd dyscyplinarny
- Zagrożenia korupcyjne i przeciwdziałanie korupcji w sądownictwie
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Zmiany w prawie pracy
- Perswazja, argumentacja, wywieranie wpływu i inne wybrane aspekty komunikacji z drugim człowiekiem
- Prawa osób z niepełnosprawnością oraz zasady komunikacji i savoir z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności
- Zmiany w postępowaniu cywilnym
- Dialog motywujący
- Nowe zadania sekretariatów sądowych po zmianie przepisów dla wydziału cywilnego
- Nowe zadania sekretariatów sądowych po zmianie przepisów dla wydziału karnego
- Wyłączenie sędziego i wyłączenie sądu
- Rozstrzyganie spraw o mobbing
- Postępowanie mediacyjne
- Postępowanie w sprawach gospodarczych
- Postępowanie nakazowe, upominawcze oraz elektroniczne postępowanie upominawcze
- Orzekanie i środki zaskarżenia w procesie
- Nowy kształt postępowania dowodowego
- Dochodzenie roszczeń w sprawach pracowniczych
- Czynności elektroniczne w postępowaniu cywilnym
- Badanie zagadnień merytorycznych w postępowaniu klauzulowym i egzekucyjnym
- Inwentaryzacja i jej praktyczne aspekty
- Mobbing w miejscu pracy-ujęcie prawno-psychologiczne
- Archiwizacja i obieg dokumentów w sądzie
- Zamówienia publiczne dla kadry kierowniczej
- Komunikacja sędziów z uczestnikami rozpraw
- Dostęp do informacji publicznej w sądach powszechnych
- Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
- Kadra kierownicza sądów powszechnych
- Losowy i równomierny przydział spraw
- Narzędzia managerskie kierownika oraz pozafinansowe metody motywowania pracowników
- Natychmiastowe motywowanie do zmiany
- Obrót prawny z zagranicą w sprawach cywilnych dla sądów powszechnych
- Obrót prawny z zagranicą w sprawach karnych dla sądów powszechnych
- Obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Praca z trudnym klientem. Zasady dobrej komunikacji i asertywnego reagowania
- Praktyczne aspekty kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem w sądach
- Savoir vivre i etykieta dyplomatyczna w sądownictwie
- Skuteczna współpraca w aspekcie wdrożenia nowych pracowników do zespołu
- Standardy jakości obsługi interesantów w sądach powszechnych
- Tytuły egzekucyjne i klauzula wykonalności
- Wypalenie zawodowe i radzenie sobie ze stresem
- Zagrożenia informatyczne dla pracowników sądów
- Zarządzanie czasem i efektywna organizacja czasu pracy
- Zmiany w Ochronie Danych Osobowych w zw. z wejściem w życie rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych (RODO)- w zakresie działania sądów powszechnych